Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 JTD От какво може да се получи това ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.9 JTD От какво може да се получи това ???

    Здравейте Въпросният автомобил е ALFA 156 1.9 JTD 115к.с. Имам чувството, че автомобилът ми вече не върви както преди ;( След проверка с компютър, установихме, че тези две стойности имат фрапираща разлика, която продължава и във високите обороти да бъде различна. И то доста!
    След като открихме проблема сменихме дебитомера с такъв от същата алфа. Резултат нямаше, стойностите останаха същите. Пробвахме със смяна на въздушен филтър и проверихме турбо пътищата всичко е ОК. Стойностите на налягане в смукателни колектори на искано и цел количество са почти еднакви при всички обороти.

    Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели... Бира ще има за всички


  • #2
    Пусни и следващата отметка за напрежението на дебитомера!
    Изфорсирай и виж какви ще са стойностите!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Пусни и следващата отметка за напрежението на дебитомера!
      Изфорсирай и виж какви ще са стойностите!

      И какви трябва да са те ?
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • #4
        Можеш да пуснеш една графика като добавиш и оборотите на мотора за да придобият по-точно представа какво се случва.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #5
          Актуално, желано количество, напрежение и обороти. Пускаш ги да записва и след това да загрее малко и я настъпва на 3-та да влезе в обороти. След това и на 4-та и пусни резултатите като графика.

          Comment


          • #6
            При EDC15C7 2.4jtd 150 коня има бъг в софтуера и показва подобни неадекватни стойности. Не се отстранява, а човек трябва да се ориентирва по напрежението на дебитомера. На четвърта както казваш в движение, ако не дига към 4.7-4.8 волта с газ до долу, значи дебитомера е мъртвец или поне сериозно тръгнал. В описания случай показанията трябва да са около 48 милиграма със затапен егр и 28 с отпушен. На четвърта скорост и пълна газ по спомен мисля беше около 550-600 единици.

            Изкарах ли за едно Ретро? : ))

            Last edited by DMS; d.m.y г., 15:40.

            Comment

            Working...
            X